Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Gunilla - 25 februari 2011 17:02

Dagen i dag:

Frukost

Lättyoghurt med havrekli

Mellanmål

Rökt kalkon och paprika

Lunch

Kyckling, fläskkotlett och blandade grönsaker

Middag

Skinka, kyckling, räkor, sallad, gurka och tomater


Till Let´s Dance blir det nog räkor ikväll igen. Det har ju liksom blivit helgmyset nu för tiden.

Av Gunilla - 25 februari 2011 16:44

Äntligen fredag! Dagen har förflutit utan några större missöden och då tänker jag på min lokala minnesförlust som inträffar då och då :)


Slutade lite tidigare och passade på att gå in på garnaffären och botanisera bland alla garnerna. Det är för mig lite som för ett barn att gå in i en leksaksaffär. Naturligtvis kom jag ut med lite nya garner i en kasse :)

  


Allt garn kommer att gå till tunna raggsockar i olika storlekar. Men känner jag mig själv rätt så blir det nog mest baby- och barnsockar. Det är liksom roligast att sticka till dem.

Ovido - Quiz & Flashcards