Direktlänk till inlägg 25 mars 2012

Länge sedan...

Av Gunilla - 25 mars 2012 08:39

Det blir längre och längre mellan mina blogginlägg. Det är inget som jag vill men jag har helt enelt inte orkat. När jag kommer hem från jobbet är det middag, plock och sedan räcker inte orken till mer. Jag vill verkligen att den här tråkperioden som jag är inne i nu ska vända. Men jag inser att det är jag som måste ta mig ur den och hitta andra vägar. Veckorna efter förra behandlingen tog musten ur mig. Humöret har pendlat som jag vet inte vad och jag har haft ont. När jag var på återbesök i torsdags så sa jag att nu måste du göra något så att jag får behålla familj och jobb, annars kastar de ut mig   


Hon gjorde mätningar som visade att mina belastningar i kroppen är borta men att flera organ i kroppen inte fungerar riktigt som de ska. Mycket av det som inte riktigt fungerar har med utrensningen i kroppen att göra såsom njurarna, gallan och bindväven. Jag hoppas verkligen att det vänder nu för jag vill så mycket som jag inte orkar.


Dagen idag kommer att ägnas åt att skriva klar inlämningsuppgift 2 på kursen. Den ska vara inlämnad senast nästa lördag men eftersom jag jobbar på högskoleprovet då så måste jag få iväg den idag. Sedan är det en inlämningsuppgift och tentan kvar och sedan är kursen slut. Önskar att det fanns mer tid och orka att lägga ner på pluggandet men jag får lägga det på en nivå som jag mäktar med.


Solen skiner så fint ute och här sitter jag inne och ska skriva, det är väl typiskt? Ha en bra söndag allihopa.



 
 
Britt

Britt

25 mars 2012 20:01

Kul med en uppdatering. Och vad jätte bra att du är på bättrings vägen. Det måste väll en då kännas jätte bra? Och vad duktig du har varit som inte har ätit mjölk och vete. Bra jobbat! Hoppas du inser det? Men du ingen bild på din rabatt. Vill ju hänga med och se hur det blommar. Nu börjar så ska det låta ha en bara vecka Gunilla.

http://www.restenavmittliv.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla - 8 april 2012 11:17

Hjälp, vi har myror i vårt vardagsrum. Jag tycker inte om dessa små kryp och tycker att de kan hålla sig utomhus   Vi upptäckte det här i går kväll och nu måste vi åka och köpa något som tar bort de äckliga små krypen. En av våra katter, Doris, har p...

Av Gunilla - 6 april 2012 11:07

Långfredag idag och Per har gett sig iväg till Stockholm med sin bror som ska köpa en bil där. Lina är hos pojkvännen, Johan sover och här sitter jag. Har hunnit plugga lite och ska försöka börja skriva på inlämningsuppgift 3 nu under helgen. Sedan ä...

Av Gunilla - 4 april 2012 18:34

Tänk att det är skärtorsdag imorgon. Jag har inte påskpyntat något för jag vet inte vart påskpyntet är sedan vi flyttade. Får se om jag inhandlar något imorgon. Funderar lite över maten i påskhelgen och vi har bestämt stt skippa den traditionella pås...

Av Gunilla - 2 april 2012 13:44

Jaha, så var jag åter efter mitt besök hos optikern. Har hunnit läsa lite om ledarskap också men nu värker både ögon och huvud så jag tar en paus. Vad sa då optikern? Ja detta med mitt hängande ögonlock heter visst ptos och innebär nedsatt elasticite...

Av Gunilla - 2 april 2012 09:16

Så var det måndag igen och jag är ledig idag för att läsa och skriva uppgifter som är i den kurs jag nu läser. Hade funkat jättebra om det inte var för att jag har problem med mitt ena öga och har haft det nu under en veckas tid. Det är som tur det ö...

Ovido - Quiz & Flashcards