Direktlänk till inlägg 2 mars 2012

Hudiksvall nästa!

Av Gunilla - 2 mars 2012 06:57

Härnösand igår och Hudiksvall idag. Föreläsningen igår var jättebra och jag fick mig många tankeställare men även tips på vad jag ska tänka på i mötet med personer som har ADHD. Sådana här föreläsningar finns kvar hos en länge, vilket är bra.


Idag bär det av mot Hudiksvall och ännu en behandling. Denna gång blir det en dubbel och nästa gång när jag ska dit så kommer hon att mäta mina nivåer igen. Ska bli kul att se då om det är någon förändring. Jag känner mig gladare och lite piggare än förut så någon verkan måste det ju ha. Sedan är det det här med vikten... Tänk att man alltid ska stirra sig så blind på den och att den betyder så mycket. Egentligen borde jag fokusera på min hälsa och tänka bort vikten men det går inte. Det hör liksom ihop. Ska ta mig en funderare i helgen hur jag ska fortsätta med mat och motion.


Nu goda vänner ska jag ta mig en kopp kaffe, sedan göra mig klar och dra iväg. Vi hörs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla - 8 april 2012 11:17

Hjälp, vi har myror i vårt vardagsrum. Jag tycker inte om dessa små kryp och tycker att de kan hålla sig utomhus   Vi upptäckte det här i går kväll och nu måste vi åka och köpa något som tar bort de äckliga små krypen. En av våra katter, Doris, har p...

Av Gunilla - 6 april 2012 11:07

Långfredag idag och Per har gett sig iväg till Stockholm med sin bror som ska köpa en bil där. Lina är hos pojkvännen, Johan sover och här sitter jag. Har hunnit plugga lite och ska försöka börja skriva på inlämningsuppgift 3 nu under helgen. Sedan ä...

Av Gunilla - 4 april 2012 18:34

Tänk att det är skärtorsdag imorgon. Jag har inte påskpyntat något för jag vet inte vart påskpyntet är sedan vi flyttade. Får se om jag inhandlar något imorgon. Funderar lite över maten i påskhelgen och vi har bestämt stt skippa den traditionella pås...

Av Gunilla - 2 april 2012 13:44

Jaha, så var jag åter efter mitt besök hos optikern. Har hunnit läsa lite om ledarskap också men nu värker både ögon och huvud så jag tar en paus. Vad sa då optikern? Ja detta med mitt hängande ögonlock heter visst ptos och innebär nedsatt elasticite...

Av Gunilla - 2 april 2012 09:16

Så var det måndag igen och jag är ledig idag för att läsa och skriva uppgifter som är i den kurs jag nu läser. Hade funkat jättebra om det inte var för att jag har problem med mitt ena öga och har haft det nu under en veckas tid. Det är som tur det ö...

Ovido - Quiz & Flashcards