Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Gunilla - 18 februari 2011 19:19

I kväll blir det lite räkor som fredagsmys till Let´s Dance. Räkorna har ersatt ostkrokar som var min stora passion innan Dukan-tiden. De har ju i och för sig samma form men mera är det nog inte om är likt heller :) Vad är erat fredagsmys?

  

Av Gunilla - 18 februari 2011 17:21

Nu ska vi prova ett nyinköpt kaffe, African night heter det. Är det någon annan som provat det?

  

Av Gunilla - 18 februari 2011 16:56

Äntligen fredag! Efter en vecka i kylans tecken så ser jag fram emot en varmare helg, åtminstone inomhus. Jag har ju haft kallt på mitt kontor hela veckan och imorse var det 17 grader inne på mitt rum. Inte speciellt varmt och ombonat. Men nu är det fredag och jag ser fram emot en lugn och trevlig helg med inte något speciellt inplanerat. Jo visst, vi ska fira svärmor imorgon :)

Frukost

Lättyoghurt med havrekli, linfrö och psylliumfrö, rökt skinka

Mellanmål

Lättyoghurt och kokt skinka

Lunch

Omelett och rökt skinka

Mellanmål

Lättyoghurt och kokt skinka

Middag

Fläskfilé och vitlökssås

  


Det hände något roligt idag och som gjorde mig så glad. Två stycken på mitt jobb kom fram till mig och sa att det syntes att jag gått ner i vikt. Jag blev jätteglad och känner mig än mer sporrad att fortsätta. Hoppas ni alla har haft en bra dag och får en ännu bättre kväll!


Ovido - Quiz & Flashcards