Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Gunilla - 5 februari 2011 21:49

Sjätte dagen i attackfasen och jag har tjuvvägt mig. Resultat: -3,4 kg! Testet som jag gjorde talade ju om att jag skulle gå ner 2,6 kg så jag ser mitt resultat som mycket bra då jag dessutom har en hel dag kvar i attackfasen. Min dag:

Frukost

Omelett, rökt skinka, lättyoghurt och havrekli, kaffe

Lunch

Lax och räk- och äggsås

Mellanmål

2 bitar Carls bröd och lättyoghurt

Middag

1 kycklingklubba, karré och vitlökssås

  

Dagens lunch men jag orkade inte all lax så lite sparade jag tills imorgon.

Man blir mättare än vad man tror med den här sortens mat.


Dagen har varit bra. Lina och jag åkte och handlade lite mat eftersom hon skulle ha några kompisar på middag. Sedan städade jag och efter det en promenad på 30 minuter. Middag med goda vänner och så förstås Melodifestivalen. Vi hörs imorgon!

Av Gunilla - 5 februari 2011 10:04

Ja, så var det lördag. Undrar vad man ska hitta på idag? När man tittar ut blir man inte speciellt glad men jag ska i alla fall ta mig i kragen och gå ut och gå. Idag tillsammans med nära och kära innan vi äter middag tillsammans. Det ska bli kul! Måste bara vis en bild på hjärtljuset som jag köpte häromkvällen.

  


Visst är det fint? Jag har lagt det på min ljusbricka tillsammans med de andra rosa ljusen så det känns ändå som lite vårigt, trots vädret ute. Nu ska jag iväg och handla lite mat. Återkommer senare...

Ovido - Quiz & Flashcards