Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Gunilla - 23 februari 2011 17:51

Jag undrar över det här med bristen på kolhydrater och vad det kan ställa till med? Jag tror att det kan påverka minnet lite :)


Idag skulle jag hämta Per efter jobbet. Alla som känner oss vet ju att han jobbar bara några hundra meter från mitt jobb. Ändå hinner jag åka ända hem på parkeringen innan jag kommer på att något/någon saknas i bilen. Det var bara att åka tillbaka och hämta honom. Behöver jag säga att jag ringde honom strax innan jag åkte från mitt jobb och sa att jag var på väg...

Frukost

Lättyoghurt med havrekli, linfrön och psylliumfrön

Mellanmål

Lättyoghurt

Lunch

Fiskgratäng med tomat och purjolök, sallad, gurka, tomater och vitkålssallad

Middag

2 stekta ägg och bacon (jag vet att bacon inte är okej i dieten men nu blev det så idag)

  

Ovido - Quiz & Flashcards