Direktlänk till inlägg 26 februari 2012

Vilken vecka

Av Gunilla - 26 februari 2012 11:00

Sorry för att inläggen har uteblivit men det har varit en tuff vecka. Tror att alla resor som har varit de senaste veckorna har satt sina spår. I tisdags (och onsdag) så var det vi i Sundsvall som arrangerade årets Regionträff på jobbet. Det är jättekul att träffa alla men när man är en av de som anordnar så blir det lite hektiskt. Sedan vet jag inte om det är behandlingen jag får men jag har känt mig som ett vandrande monster den här veckan. Gud nåde den som har kommit i min väg   Sedan toppar vi det med en rejäl förkylning som har brutit ut nu i helgen.


Det som var kul den här veckan var den vårshow som Lina var med i och som vi var och tittade på i fredags. Superduktiga ungdomar som dansar, spelar och sjunger och naturligtvis var Lina bäst    I går kväll hade vi Britt, Håkan, Putte, pappa och Göta på middag. Göta hade fyllt år och vi överraskade med lite firande.


Nu så här på söndagen sitter jag och snorar och nyser om vartannat. Samtidigt så försöker jag läsa lite inför nästa inlämningsuppgift på kursen. Men jag känner att jag inte har orken då jag har varit vaken sedan halv fem.


Nu mina vänner ska jag gå och ta mig lite lunch och så får vi se om man blir lite piggare. Hej på ett tag!


 
 
Britt

Britt

26 februari 2012 14:21

Tack för i går.
Super god mat. Det var inte på grund av maten din som jag blev illa mående. Tur födelsedagsbarnet ställde upp och hjälpte dig med disken. Medan jag låg som en pazza i soffan. Jag hoppas jag kan ge igen en annan dag. Försök att plugga lite mellan nysningarna.
Krya på dig. / Britt

http://www.restenavmittliv.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla - 8 april 2012 11:17

Hjälp, vi har myror i vårt vardagsrum. Jag tycker inte om dessa små kryp och tycker att de kan hålla sig utomhus   Vi upptäckte det här i går kväll och nu måste vi åka och köpa något som tar bort de äckliga små krypen. En av våra katter, Doris, har p...

Av Gunilla - 6 april 2012 11:07

Långfredag idag och Per har gett sig iväg till Stockholm med sin bror som ska köpa en bil där. Lina är hos pojkvännen, Johan sover och här sitter jag. Har hunnit plugga lite och ska försöka börja skriva på inlämningsuppgift 3 nu under helgen. Sedan ä...

Av Gunilla - 4 april 2012 18:34

Tänk att det är skärtorsdag imorgon. Jag har inte påskpyntat något för jag vet inte vart påskpyntet är sedan vi flyttade. Får se om jag inhandlar något imorgon. Funderar lite över maten i påskhelgen och vi har bestämt stt skippa den traditionella pås...

Av Gunilla - 2 april 2012 13:44

Jaha, så var jag åter efter mitt besök hos optikern. Har hunnit läsa lite om ledarskap också men nu värker både ögon och huvud så jag tar en paus. Vad sa då optikern? Ja detta med mitt hängande ögonlock heter visst ptos och innebär nedsatt elasticite...

Av Gunilla - 2 april 2012 09:16

Så var det måndag igen och jag är ledig idag för att läsa och skriva uppgifter som är i den kurs jag nu läser. Hade funkat jättebra om det inte var för att jag har problem med mitt ena öga och har haft det nu under en veckas tid. Det är som tur det ö...

Ovido - Quiz & Flashcards