Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Cruisefasen - Dag 53

Av Gunilla - 31 mars 2011 18:32

Hej allihopa. Nu för tiden är inte humöret på topp. Jag är trött mest hela tiden känns det som. Har inte lust att ta itu med någonting. Vart tog min nyfunna ork vägen? Vad hände? Jag som kände att jag var på G och på väg någonstans, mot ett mål. Jag har fortfarande ett mål men det känns som om vägen är både krokig och guppig nu. Det känns som om jag tappat fokus och jag är rädd att inte hitta tillbaka...


Frukost

Lättyoghurt med havrekli och psylliumfrön och kokt skinka

Mellanmål

Lättyoghurt

Lunch

Chorizokorv, biffar, tomatsås, sallad, gurka och tomater

Middag

Kebabkött, kyckling, sallad, gurka, tomater och dressing

 
 
Britt

Britt

31 mars 2011 18:57

Hallå där, Nu gaskar du upp dig och biter i hop. Att vara ur gängerna kan vem som helst vara. Och livet är upp och ner. Men du har uträttat stor dåd för dig själv. Och även för din familj som får en friskare mamma/fru. Att vara trött och inte ha ork är helt ok, för ett par dagar. Sen måste man kolla upp vad det beror på. Det är ok att dra täcket upp till hakan och krypa ner i soffan och glo på tv. Man måste få ha sådana dagar också. Men snart är det helg och vår mässa. Fin väder och kanske man kan ta fram rätta grillen och njuta av en god grillad kött bit.

HA det gott nu. / Britt

http://www.liteavallting.blogg.se

 
maria viktigasidan

maria viktigasidan

1 april 2011 05:03

Så där är det ju ibland!

Livet!!
Du hittar snart rätt spår och fokus igen :D
Vilket dunderjobb du gjort!!
Kram

PS.vilket medium var du på seans hos Ds.

http://www.nattstad.se/viktigasidan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla - 8 april 2012 11:17

Hjälp, vi har myror i vårt vardagsrum. Jag tycker inte om dessa små kryp och tycker att de kan hålla sig utomhus   Vi upptäckte det här i går kväll och nu måste vi åka och köpa något som tar bort de äckliga små krypen. En av våra katter, Doris, har p...

Av Gunilla - 6 april 2012 11:07

Långfredag idag och Per har gett sig iväg till Stockholm med sin bror som ska köpa en bil där. Lina är hos pojkvännen, Johan sover och här sitter jag. Har hunnit plugga lite och ska försöka börja skriva på inlämningsuppgift 3 nu under helgen. Sedan ä...

Av Gunilla - 4 april 2012 18:34

Tänk att det är skärtorsdag imorgon. Jag har inte påskpyntat något för jag vet inte vart påskpyntet är sedan vi flyttade. Får se om jag inhandlar något imorgon. Funderar lite över maten i påskhelgen och vi har bestämt stt skippa den traditionella pås...

Av Gunilla - 2 april 2012 13:44

Jaha, så var jag åter efter mitt besök hos optikern. Har hunnit läsa lite om ledarskap också men nu värker både ögon och huvud så jag tar en paus. Vad sa då optikern? Ja detta med mitt hängande ögonlock heter visst ptos och innebär nedsatt elasticite...

Av Gunilla - 2 april 2012 09:16

Så var det måndag igen och jag är ledig idag för att läsa och skriva uppgifter som är i den kurs jag nu läser. Hade funkat jättebra om det inte var för att jag har problem med mitt ena öga och har haft det nu under en veckas tid. Det är som tur det ö...

Ovido - Quiz & Flashcards