Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Gunilla - 2 mars 2011 19:15

Imorgon bitti bär det av till Östersund för konferens med övernattning. Så då blir det inget bloggande imorgon utan återkommer på fredag igen. Typiskt att man inte ska vara riktigt pigg när man ska åka på något sådant här. Men det är bara att bita ihop och göra det bästa av situationen Cool Gissa vad jag har för dag imorgon? Jo men såklart är det en proteindag clap Har jag inte prickat in bra så säg?

Av Gunilla - 2 mars 2011 19:04

Har varit hemma idag också förutom ett lunchbesök på jobbet. Vi skulle fira av Birgitta som slutade i måndags och hade därför gjort knytkalas. Det är alltid så roligt med knytis, tycker jag. Alla tar med sig sina favoriter och så roligt att få smaka på allt och sedan kanske byta recept med varandra. Synd bara att jag inte hade med mig kameran så jag kunde visa er hur fint det var.

Frukost

Lättyoghurt med havrekli och två kokta ägg

Lunch

Kött, kycklingspett och grönsallad

Mellanmål

Lättyoghurt

Middag

Nikkaluoktasoppa

  


Jag bara måste få bjuda på en bild av mina katter, Doris och Zigge. Knäppte kort på dem häromkvällen när de låg i våran säng.

  

Av Gunilla - 2 mars 2011 09:10

Igår kväll när vi var på affären för att komplettera lite så blev jag glatt överraskad Very Happy Hemköp här hemma har börjat sälja garn vilket gillas otroligt mycket av mig efersom jag älskar att sticka. Så naturligtvis slank det ner två nystan i vagnen Very Happy

  


Det får bli ett par lite tjockare raggisar av dessa. Resultatet av fredagens garninköp är en socka i barnstorlek och den andra är på G.

  


Det känns som om de är lite påskiga, tycker jag. Så om det är någon som vill köpa dessa tunna raggisar till ett barn i 3-4 års åldern så är det bara att höra av sig. De kanske kan passa bra i ett påskägg Question


Ovido - Quiz & Flashcards