Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Gunilla - 13 mars 2011 18:18

Dagen idag:

Frukost

Lättyoghurt med Dukan-flingor och 2 st Carls bröd med rökt skinka

Lunch

2 st VV-korvar, ½ hamburgare och lite dressing

Mellanmål

Lättyoghurt med psylliumfrön och ett kokt ägg med lite kaviar

Middag

Kycklingspett och dragonsås


Jag köpte supergoda färdigmarinerade kycklingspett på Willys idag. De fanns i tre smaker och jag köpte de med soja. Jag har tidigare smakat de med hot chili och de var också jättegoda. Det finns säkert saker i marinaden som inte är okej enligt Dukan men det får jag ta. Perfekt att ta till på kvällen när man är lite sugen, färdigmarinerade kycklinspett som bara är att värma i mikron. MUMS!   

Av Gunilla - 13 mars 2011 15:02

Nej, det blev ingen storvinst igår   så det är bara att drömma vidare. Idag har jag hunnit med en promenad och nu har vi varit och handlat lite inför middagen. Imorgon bär det av till Stockholm och konferens. Åter hemma på onsdag igen. Det bästa med att vara borta och bo på hotell måste absolut vara hotellfrukosten! Eller vad tycker ni?


Återstår att se vad jag hittar för kläder att packa ner. Skulle behöva ett par nya byxor men blir lite snål och vill vänta innan jag köper några. Såg ett par snygga svarta linnebyxor igår som jag ville ha    Har också tittat på resor till olika ställen och skulle gärna vilja prova på Cypern som jag har hört mycket gott om. Men samtidigt så bara älskar jag Turkiet!

 

Har ni något favoritresemål? Och i sådana fall vilket?

Ovido - Quiz & Flashcards