Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Gunilla - 10 mars 2011 17:24

Middagen avklarad och nu infaller komatillståndet   Skulle behöva röja av lite hemma men vet inte om jag orkar men om jag inte gör det idag så kommer jag att måsta göra det i morgon. Och det är ju inte lika kul när man är ledig. Imorgon vill jag bara vara ledig och ta dagen som den kommer. Så här har min dag sett ut i matväg:

Frukost

Lättyoghurt med havrekli

Mellanmål

Lättyoghurt och rökt kalkon

Lunch

Kycklingwok

Mellanmål

Lättyoghurt med linfrön och psylliumfrön

Middag

Kyckling, bacon, ägg, sallad, gurka, tomater, rödlök och dressing

  

Av Gunilla - 10 mars 2011 13:53

...med nya möjligheter. Är det inte så man brukar säga? Jag känner mig lite piggare idag även om jag inte är riktig frisk. Men vem är egentligen frisk?    Jag vill passa på att tacka er som lämnat kommentarer och peppat mig. Det känns alltid bättre att veta att man inte är ensam.


Har flexat ut tidigare idag och har tagit ut en semesterdag imorgon. Känns riktigt skönt, faktiskt. Nu måste jag se till att bli frisk för till veckan ska jag till Stockholm några dagar.   


Vad gör ni andra en dag som denna?

Ovido - Quiz & Flashcards