Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Gunilla - 1 mars 2011 17:15

Dagen idag:

Frukost

Lättyoghurt med havrekli

Mellanmål

Ett kokt ägg och två skivor dukanfranska med rökt skinka

Lunch

Ugnsstekt lax och romsås

Mellanmål

Lättyoghurt och rökt skinka

Middag

Fläskfilé och kesellasås

  

Av Gunilla - 1 mars 2011 08:26

Ja idag blev jag hemma från jobbet. Är förkyld som bara den med snorig och täpp näsa och en icke så trevlig huvudvärk. Hoppas resten av familjen klarar sig från detta. Ipren är min bästa vän nu men jag hoppas att detta går över fort för jag vill inte vara hemma och vara sjuk. Har alldeles för mycket att göra!


Men nu åter till sängen för att slötitta på tv och förhoppningsvis kan jag somna en liten stund för det har inte blivit mycket sömn inatt. Hoppas ni andra håller er friska. Hej på ett tag!

Ovido - Quiz & Flashcards