Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Gunilla - 24 mars 2011 20:02

Hej hopp! Så var det bara imorgon kvar och sedan är det helg   

Jag har varit i Östersund idag och som vanligt när man reser är det svårt med mellanmål. Så inget mellanmål på förmiddagen och inget på eftermiddagen. Detta innebar att jag var vrålhungrig till lunchen och likaså middagen   Där märker man hur viktigt mellanmålet är, i alla fall för mig. Det som såldes på tåget var icke-dukan-vänligt. Skulle vara ölkorven då som var lite okej men ölkorv och kaffe kändes inte så lockande.


Kvällen har spenderats i garderoben. Kanske inte i garderoben men utanför provandes kläderna som fanns däri. En del åkte ner i en kasse. Det var sådana kläder som blivit lite för stora och som jag aldrig mera vill se   

Lite sommarkläder som jag konstaterade att några kilo tilll så sitter de bättre. Ni förstår vilken spännvidd på storlekar jag har på kläderna i min garderob?


Så här har min matdag sett ut:

Frukost

Lättyoghurt med havrekli och psylliumfrön och ett kokt ägg med lite kaviar

Lunch

Kalkonbröstfilé, sås , sallad, gurka, tomater, rivna morötter och vitkålssallad

Middag

Kebabkött, kyckling, sallad, gurka, tomater och lite dressing

Ovido - Quiz & Flashcards