Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Gunilla - 8 mars 2011 17:28

Hur kul är det att vara förkyld på en skala ett till tio? Jag är otålig av mig och trodde att jag vid det här laget skulle vara frisk igen men nej så är det inte.   


Idag är det ju fettisdagen och det bjöds på semlor på jobbet men jag är en dukanare så nej tack. Hemma ville de ha semlor så de är inköpta och för mig blir det en slät kopp kaffe. När de andra åt semlor på jobbet så slog mig tanken att jag faktiskt inte var sugen på någon och att det kändes helt okej att de andra åt men inte jag. Det var en skön känsla för så har jag inte känt tidigare.   


Frukost

Lättyoghurt med havrekli och rökt skinka

Mellanmål

Lättyoghurt och körsbärstomater

Lunch

Ugnsstekt lax, räkor, romsås och körsbärstomater

Middag

Kycklingwok

  

Ovido - Quiz & Flashcards