Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Gunilla - 6 mars 2011 17:31

Söndagen och därmed helgen börjar gå mot sitt slut. Har i alla fall hunnit gå en promenad på ca 1 timme och uträttat lite ärenden, lagat middag och nu så väntar soffan, tror jag.

Frukost

Omelett och rökt skinka, 1 bit Carls bröd med smör och rökt kalkon

Lunch

Tacoköttfärs, fraiche 8 %, salsa och grönsaker

Mellanmål

2 bitar Carls bröd med smör och rökt kalkon

Middag

Fläskstek, sås och grönsaker


Dagens lunch

  


Dagens middag

  


Av Gunilla - 6 mars 2011 08:48

Söndagmorgon och solen skiner ute  Idag får det bli en prommis runt Sidsjön, hoppas bara att det inte är för halt. Sedan får det bli lite plock och städ och sådant där annat glamoröst, ni vet   


En stek ska in i ugnen oxå. Det är en av mina barns favoriträtter så en söndagsstek får det bli. Grönsaksdag för mig idag så det passar utmärkt. Hoppas ni andra har finväder idag också och kan vara ute och njuta i vårsolen (ja, jag kallar det vårsol, för jag längtar efter våren).

Ovido - Quiz & Flashcards