Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Gunilla - 9 mars 2011 17:27

Livet är upp och ibland är det ner. Så är det bara. Just nu har jag en enveten förkylning som inte vill ge med sig, har troligtvis bihåleinflammation och om tabletterna inte har verkat tills imorgon måste jag nog gå och få penicillin    Så mina promenader har blivit inställda den här veckan för jag har helt enkelt ingen ork. Vågen har, både idag och tisdag morgon, visat på +. Jag vet inte vad det är som händer... först tre veckor med viktnedgång sedan en vecka med lite uppgång. Förra veckan hade jag gått ner otroliga 2 kg och nu verkar det bli en vecka med + igen. Är det på grund av de uteblivna promenaderna, eller vad är det? Jag har verkligen inte fuskat något så det här är inte kul   


Men som sagt ibland är det upp och ibland är det ner och det gäller även vågen. Om jag nu inte kan gå ut på mina promenader eftersom jag är sjuk så får jag se till att jag sköter det här med maten. Det är vad jag kan göra nu och när jag blir piggelin igen så återupptar jag promenaderna. Jag är ju bara människa...


Nu blev det mycket gnäll och inget positivt inlägg men så kan det vara ibland och så känns det skönt när man fått ur sig allt gnällande   


Hoppas ni alla har haft en trevilg dag och får en minst lika trevlig kväll. Tack och hej för mig   

Av Gunilla - 9 mars 2011 17:24

Dagen idag:

Frukost

Lättyoghurt med havrekli

Mellanmål

Lättyoghurt och rökt kalkon

Lunch

Köttfärsbiffar och stekt ägg

Mellanmål

Lättyoghurt

Middag

Lövbiff och rödvinssås

Ovido - Quiz & Flashcards