Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Gunilla - 16 januari 2012 19:47

Igår var en jävla skitdag   och därför blev det inget inlägg. Idag är det lite bättre men ingen toppendag. Har en förkylning i min kropp och det ogillas. Inga muntra och upplyftande tankar idag men jag tänker inte låtsas att det är på något annat sätt än det är. De som säger att det bara är att bestämma sig och gå ner i vikt och sedan är det bra med det vet inte vad de pratar om. Att ha skött sig och ätit som man ska och ändå inte lyckas gå ner mer än 1,4 kg känns inte bra. Och ja jag vet att det är minus och att jag ska vara glad för det. Men jag tror att jag är så besviken eftersom att jag gick ner så mycket första veckan då jag åt efter Dukan i fjol. Det sitter liksom i och så blir det här resultatet en besvikelse. Nu är det som det är och jag vet inte riktigt hur jag ska tackla det och gå vidare. Så här såg gårdagens matintag ut:


Frukost

Omelett och rökt skinka

Lunch

Hamburgare med ost, lite räksallad och grönsaker

Mellanmål

Miniyoggi

Middag

Stek, kokta grönsaker och brunsås

Mellanmål

2 kokta ägg med kaviar


Och så här har dagen i dag sett ut:


Frukost

Kokt ägg med kaviar och miniyoggi med havrekli

Mellanmål

Miniyoggi och rökt kyckling

Lunch

Stek, kokta grönsaker och brunsås

Middag

Köttfärssoppa med vitkål och lök


Med hopp om en bättre morgondag, vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards