Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Gunilla - 9 januari 2012 21:09

Sorry för sent inlägg men det uppstod lite problem efter middagen. Det visade sig att min dotter, Lina, hade en hemuppgift i psykologi som skulle ha varit inlämnad igår. Vilken lärare lämnar ut en hemuppgift några dagar för jul och som de ska arbeta med under jullovet? Jag bara undrar men så kan det ju vara något som jag har missat i allt detta. Hur som helst så fick hon informationen att om läraren skulle göra en bedömning med skala upp till MVG så skulle uppgiften vara inlämnad senast klockan åtta ikväll. Om den kom in senare så kunde hon bara få G och om hon struntade i den så får hon IG på kursen. Jaha det var bara att sätta sig direkt efter maten och hjälpas åt. När klockan var strax efter sju och hon precis ska skicka in den så vips så är allt hon skrivit borta och kan inte återfinnas på datorn. Det var bara att sätta sig och skriva om allt en gång till för henne och den blev inskickad ikväll men efter klockan åtta. Japp nu har man fått sig en uppdatering om psykiska sjukdomar och krisfaser mm   


Dagen idag har gått bra matmässigt. Har druckit mitt vatten men promenad uteblev av förklarliga skäl idag. Tar nya tag imorgon. Imorse vägde jag och mätte mig och nu är det bara att vänta och se vad som händer. Så här har dagen idag sett ut i matväg:

Frukost

Kokt ägg med kaviar, miniyoggi och havrekli.

Mellanmål

Miniyoggi och rökt skinka

Lunch

Köttfärslimpa och brunsås

Mellanmål

Miniyoggi och rökt skinka

Middag

Kyckling och currysås


Började morgonen med ett glas varmt vatten med pressad citron i. Läste i en tidning att det skulle vara bra för förbränningen. Vi får väl se...

Ovido - Quiz & Flashcards