Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Gunilla - 10 januari 2012 17:11

Hej och hå och så har den här dagen passerat också. Har varit trött idag och har fruktansvärt ont i axlar och nacke. Blir till att ta en Ipren och vila lite. Men jag har hunnit ta en promenad idag! Endast på 20 minuter men bättre än ingenting i alla fall   


Så här har dagen sett ut i matväg:

Frukost

2 kokta ägg med kaviar, miniyoggi och havrekli

Mellanmål

Miniyoggi och rökt skinka

Lunch

Kyckling och currysås

Mellanmål

Miniyoggi

Middag

Chorizokorv, lite bacon och 2 stekta ägg


Men nu en kopp kaffe och viloläge. Hoppas ni alla har det bra!

Av Gunilla - 10 januari 2012 06:34

Här kommer ett kort inlägg så här på morgonen. Efter en natt med ganska lite sömn så känner jag mig inte så pigg men det är bara att bita ihop. Jag har tänkt att uppdatera min viktresa varje måndagmorgon men så här i början kommer jag att väga mig varje morgon. Detta för att hålla i och inte ge upp. I morse visade vågen på - 0,4 kg från igår. Inte mycket men alltid något. Det är inte som förra gången när jag åt efter Dukan. Då hände mycket från första till andra dagen och jag upplevde att jag sprang på toa stup i kvarten. Jag drack mitt vatten igår men ändå upplever jag inte som att jag sprang på toa i den utsträckning som jag gjorde förra gången. Well, well vi får se hur hur den här dagen utvecklar sig. Hej på ett tag!

Ovido - Quiz & Flashcards