Direktlänk till inlägg 28 januari 2012

Lördag

Av Gunilla - 28 januari 2012 10:39

Japp så var det lördag! Känner mig inte alltför pigg efter en natt med alldeles för lite sömn. Får försöka att fylla den här dagen med aktiviteter av olika slag så att jag inte somnar   I onsdags var jag och klippte mig så idag tänkte jag att jag skulle åka och kika på lite hårfärg. Har funderat på om jag skulle dra slingor eller färga i mörkare färg. Lutar åt att färga då det känns lite för tidigt med slingor. Tror jag väntar med det till lite närmare våren. Har varit på Birsta City två kvällar i rad och lyckats köpa ett par stövlar och ett par typ boots. Vet ännu inte om jag ska behålla stövlarna då de satt lite trångt men eftersom det är skinnstövlar så går de ju ut lite så då kanske de blir bra.


I höstas sökte jag tre kurser men då det var många sökande så blev jag reservplacerad på alla tre och trodde att jag inte hade någon chans att komma med. Men nu har jag blivit antagen till två av dem och tror att jag ska gå den ena. Det är en psykologikurs som handlar om ledarskap och coaching och den verkar jättebra och intressant. Ska ta ett sista avgörande nu i helgen och i sådana fall beställa böcker. Måste komma igång på stört eftersom jag redan missat två veckor.


Men nu ska jag plocka undan lite här hemma, ta lite lunch och dra iväg på spaning. Hej på ett tag!

 
 
Britt

Britt

28 januari 2012 17:27

Att du kom in på kursen var inget du tog på på fikat idag. Men ett stort grattis. Va kul att du satsar på dig själv precis det vi pratade om tidigare i dag. Du är värd detta. Hoppas att magvärken snart går över och du känner dig bättre. Tänkte på att jag lät lite hård i dag men det är för jag är orolig för dig. Och jag blir så förbannad på att.... nä jag ska inte skriva det här. Hur som helst så vill jag dig bara väl. Du är en av mina bästa vänner som jag älskar och värde sätter att få ha som vän. Kram Britt

http://www.restenavmittliv.bloggplatsen.se

 
Mona

Mona

28 januari 2012 19:29

Det är aldrig fel med slingor, jag kör det året om.
Just nu rött med ljusröda slingor, även om mina arbetskollegor inte verkar ha fattat det, de tror att det är brunt som vanligt.
Men i alla fall så är en ny hårfärg (eller nya skor) som vitamin för själen.
Hoppas du piggar på dig.
Kram

http://amonazondukan.blogspot.com

 
Berit

Berit

29 januari 2012 08:37

Kul att börja plugga igen...Grattis!!
En kurs som jag skulle vilja gå, men har inte haft en tanke på studier.
Vi syns i em.

http://detviktigaste.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla - 8 april 2012 11:17

Hjälp, vi har myror i vårt vardagsrum. Jag tycker inte om dessa små kryp och tycker att de kan hålla sig utomhus   Vi upptäckte det här i går kväll och nu måste vi åka och köpa något som tar bort de äckliga små krypen. En av våra katter, Doris, har p...

Av Gunilla - 6 april 2012 11:07

Långfredag idag och Per har gett sig iväg till Stockholm med sin bror som ska köpa en bil där. Lina är hos pojkvännen, Johan sover och här sitter jag. Har hunnit plugga lite och ska försöka börja skriva på inlämningsuppgift 3 nu under helgen. Sedan ä...

Av Gunilla - 4 april 2012 18:34

Tänk att det är skärtorsdag imorgon. Jag har inte påskpyntat något för jag vet inte vart påskpyntet är sedan vi flyttade. Får se om jag inhandlar något imorgon. Funderar lite över maten i påskhelgen och vi har bestämt stt skippa den traditionella pås...

Av Gunilla - 2 april 2012 13:44

Jaha, så var jag åter efter mitt besök hos optikern. Har hunnit läsa lite om ledarskap också men nu värker både ögon och huvud så jag tar en paus. Vad sa då optikern? Ja detta med mitt hängande ögonlock heter visst ptos och innebär nedsatt elasticite...

Av Gunilla - 2 april 2012 09:16

Så var det måndag igen och jag är ledig idag för att läsa och skriva uppgifter som är i den kurs jag nu läser. Hade funkat jättebra om det inte var för att jag har problem med mitt ena öga och har haft det nu under en veckas tid. Det är som tur det ö...

Ovido - Quiz & Flashcards