Direktlänk till inlägg 19 januari 2012

Dag 11

Av Gunilla - 19 januari 2012 17:26

Just nu vet jag varken ut eller in. Hur ska jag äta för att må bra och gå ner i vikt? Vad ska jag göra för att få sova? Hur ska jag göra för att må bra igen? Jag har många bitar att ta itu med och jag tror att det är det som delvis ställer till det för mig. Det går inte att greppa om allt på en gång men samtidigt så hänger allt ihop. Har under 11 dagars tid undvikit, socker, ris, pasta, potatis, bröd och produkter med mycket fett. Tycker egentligen att det är en ganska stor förändring men i stort sett så händer inget på vågen och jag känner mig inte piggare snarare tröttare och tröttare. Hm vad är det som är fel? Ska ju på ett besök imorgon och vi får se om det ger några svar på mina funderingar...


Annars händer inte så mycket just nu. Jag passar på att sticka den tid som jag har över för att det mår jag bra av. Härligt att påbörja ett arbete och se det växa fram till något färdigt och användbart. Synd bara att mycket av det jag gör blir liggande men kanske kan jag sälja det till någon framöver. Just nu håller jag på med en rosa mönsterstickad kofta till lilla Alice som är en vecka nu. Denna stickning alternerar jag med ett par raggsockar som jag påbörjade i förrgår kväll. Alltid bra att ha två arbeten på gång samtidigt. Variation är bra!



 
 
Britt

Britt

19 januari 2012 19:56

Vad skönt att du åker och kollar upp dig. Jag hoppas verkligen att dom hittar nått fel på dig. Och ta nu detta rätt. (Jag vill ju inte att du ska vara sjuk) Men att du kan få reda på vad det är som fattas dig. För nu börjar jag bli orolig för dig. Jag vet att du gör rätt och att du vill ha snabba bevis för att du gör det. Men ibland tar det tid och man får var i härdig. Håller tummarna för bra svar i morgon. och så hörs vi då. En stor kram till dig / Britt

http://www.restenavmittliv.bloggplatsen.se

 
Beritit

Beritit

19 januari 2012 21:33

Stress hindrar viktnedgång, dålig sömn hindrar oxå, dåligt mående likaså...
Du måste lyssna på kroppen. När du är i balans så kommer allt att lösa sig. Vi är många som finns för dig, hör av dig....
Jag håller tummarna för dig imorgon!! Kör försiktigt!! Vi hörs imorgon.

http://detviktigaste.bloggplatsen.se

 
Mons

Mons

19 januari 2012 22:25

Hoppas så att det löser sig för dig, det kanske bara är en brist av något och att ett piller kan göra susen. Håller en tumme för att det går bra i morgon.
Har nästan dåligt samvete att det gick så bra för mig i WF i kväll, du skulle behöva en riktig vinst;-)

http://Amonazondukan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla - 8 april 2012 11:17

Hjälp, vi har myror i vårt vardagsrum. Jag tycker inte om dessa små kryp och tycker att de kan hålla sig utomhus   Vi upptäckte det här i går kväll och nu måste vi åka och köpa något som tar bort de äckliga små krypen. En av våra katter, Doris, har p...

Av Gunilla - 6 april 2012 11:07

Långfredag idag och Per har gett sig iväg till Stockholm med sin bror som ska köpa en bil där. Lina är hos pojkvännen, Johan sover och här sitter jag. Har hunnit plugga lite och ska försöka börja skriva på inlämningsuppgift 3 nu under helgen. Sedan ä...

Av Gunilla - 4 april 2012 18:34

Tänk att det är skärtorsdag imorgon. Jag har inte påskpyntat något för jag vet inte vart påskpyntet är sedan vi flyttade. Får se om jag inhandlar något imorgon. Funderar lite över maten i påskhelgen och vi har bestämt stt skippa den traditionella pås...

Av Gunilla - 2 april 2012 13:44

Jaha, så var jag åter efter mitt besök hos optikern. Har hunnit läsa lite om ledarskap också men nu värker både ögon och huvud så jag tar en paus. Vad sa då optikern? Ja detta med mitt hängande ögonlock heter visst ptos och innebär nedsatt elasticite...

Av Gunilla - 2 april 2012 09:16

Så var det måndag igen och jag är ledig idag för att läsa och skriva uppgifter som är i den kurs jag nu läser. Hade funkat jättebra om det inte var för att jag har problem med mitt ena öga och har haft det nu under en veckas tid. Det är som tur det ö...

Ovido - Quiz & Flashcards