Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Gunilla - 31 augusti 2011 18:41

Ja, en sådan rubrik har man när man inte vet vad man ska skriva...Känns lite trögt nu med allt. Vågskrället lyssnade väl lite på mig men det var inte mycket. -3 hg resulterade det i. Inte mycket men ja vad finns det att säga?


Vaknade med huvudvärk i morse och den har liksom suttit i stora delar av dagen. Det finns så mycket jag skulle behöva göra här hemma men orken uteblir just nu. Det får bli en annan dag och som tur är så är det ju ingen annan som gör jobbet under tiden   Per håller i alla fall på att fixa så att jag har TV i sovrummet. Det är inte alltid som vi vill titta på samma program.


Imorgon är en ny dag med nya möjligheter och vi ska på banken och göra klart det sista gällande lägenhetsförsäljningen. Det känns skönt på ett sätt att få allt avklarat. Men nu tror jag det blir min favoritsysselsättning och tillika avkoppling: stickning. Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards