Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Gunilla - 28 augusti 2011 18:36

Idag har det pysslats med diverse småsaker här hemma. Det har satts upp krokar i badrum, ett lås i dörren till toaletten uppe, en klocka har satts upp i köket och sist men inte minst har gräsklipparen varit framme en vända. Per har lastat släpvagnen full med skrot som ska på tippen och jag hoppas vi hinner dit imorgon. Nu är ledigheten slut och åter till jobbet imorgon. Skönt på ett sätt med rutiner igen.


Det innebär också hårdare tag gällande dieten och därmed fokus på att någon gång inom en snar framtid nå mitt mål. Har planerat maten för veckan som kommer och inhandlat det som behövs så det borde inte bli något problem, eller hur? Promenaderna måste jag också komma igång med och då kanske det passar bra att vi är hundvakt nu    För då måste man ju ut vare sig man vill eller inte!


Nu ska jag ta mig an det glamorösa jobbet med tvätt och strykning. JIPPI!

Ovido - Quiz & Flashcards