Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Gunilla - 18 augusti 2011 21:34

I morgon sätter vi i gång och flyttar våra möbler till huset. Jag har varit där i kväll och bonat vardagsrumsgolvet. Pers pappa är klar med tapetsering och målning och hela huset luktar nytt   Ska bli kul att se hur det blir med alla möbler på plats. Ska försöka att komma ihåg att knäppa kort om någon vill se hur det blir.


I går morse visade vågen på -3 hg och i morse var det -2 hg så sammanlagt -5 hg på två dagar. I morgon lär det väl stå stilla eller så har jag gått upp, vem vet? Men det tar jag i morgon. I dag kan jag ju i alla fall få glädjas åt att ett halvt kilo till är borta   


Men nu åter till packning och sedan är det sängen som väntar för jag misstänker att vi börjar tidigt i morgon bitti. Tjingeling på er!

Ovido - Quiz & Flashcards