Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Gunilla - 15 augusti 2011 19:25

Ja så är då vårt husköp klart. Vi var på banken idag och gjorde allting klart så nu är vi husägare   


Morgonens vägning visade på -0,3 kg från förra måndagen. Inte mycket men det är trots allt neråt. Jag gick ju ner mycket första veckan och sedan har det varit lite fusk i helgen. Smällar man får ta!


Här kommer en bild från vardagsrummet i huset. Pers pappa har nu målat tak och väggar. I morgon skulle han visst fortsätta med målning av socklar och även ta en vända på fönstren. Vilken tur att vi har en pensionerad målare i familjen! När han är klar där ska jag ta mig an golvet och bona det. Sedan är det bara skjuts in med möblerna. Tjoho!

 

Här är en bild från det rum som ska bli Pers och mitt sovrum. Där har nu målats tak och grundats för att i morgon kanske sättas tapeter. En av väggarna är av träpanel så den och garderoberna ska målas i en ljusare färg.

 

Nu ska jag fortsätta med lite packning och sedan blir det soffläge tror jag. Ha det bra allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards