Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Gunilla - 24 augusti 2011 19:44

Åter hemma efter två dagar i Östersund. Två dagar med icke-Dukanmat men det är som det är.  Nu ska jag sätta mig och göra en matsedel och planera maten så hoppas jag att det går lite bättre.


Just nu så känns det som att ju mer vi försöker att få i ordning här hemma desto stökigare blir det. Idag så skruvade Per upp en hylla i köket där jag ska ha mina kokböcker. Jag tömde kartongen med böcker och kände mig jättenöjd och vips så ramlade den j-vla hyllan ner och alla böcker for all världens väg    Så nu ligger böckerna på köksbordet och inväntar starkare skruvar eller nåt...


De två dagarna i Östersund resulterade i + på vågen vilket var väntat. Nu är det skärpning som gäller om jag någon gång i detta liv ska komma till min målvikt!


Imorgon bär det iväg till IKEA för en del inhandling. Vi får se vad vi kommer hem med. Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards