Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Gunilla - 25 augusti 2011 20:30

Ja det kanske finns hopp om att det blir ett hem det här huset också   Idag har vi varit på IKEA och handlat lampor, badrumsskåp, trådbackar och lite annat smått och gott. De gardiner som jag hade fyndat till vardagsrummet tidigare blev inte så bra. De var egentligen anpassade för en annan sorts gardinstång och sedan tyckte Per att vi skulle ha längder istället. Det är nog första gången på alla dessa år som han har haft några åsikter gällande gardiner så jag passade på och lyssnade på honom   


Därför tog jag en tripp till Jysk för att kolla in vad de hade nu i kväll. Eftersom det är en hel del som vi beöver så kände jag mig lite snål, eller sparsam kanske låter bättre, så därför fick priset avgöra. Hittade tokbilliga panellängder för 75:-/par och det var ju toppen eftersom jag skulle ha 3 par. När jag kom till kassan så kostade alla 3 paren tillsammans 75:- Alltså hallåååå, vad jag fyndade. Jag känner mig mycket nöjd med mig själv   


Morgonens vägning visade på en liten nedgång så det var ju bra men idag har min mage levt om så jag vet inte vad. Två frossardagar var nog inte så bra...



Ovido - Quiz & Flashcards