Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Gunilla - 10 augusti 2011 19:59

Sorry för utebliven uppdatering igår. Men vi fick tillgång till garaget och förrådet i nya huset så vi flyttade kartonger hej vilt   Jag passade då på att knäppa lite kort på tomten och huset på utsidan men tyvärr har batteriet lagt av i kameran så jag kan inte lägga in bilderna nu. Får se om jag lyckas imorgon. Apropå imorgon så kommer vi att få nycklarna till huset då. Jippi!    Det känns jättekul och spännande.


Angående vägningarna så har jag, både igår och idag, stått på samma vikt som i måndags. + - 0 kg i två dagar men det gör inget. Hoppas bara att jag inte blir stående på samma vikt i evigheter. Jag börjar känna av en aningens förkylning i kroppen och jag vill verkligen ine bli sjuk nu när vi ska flytta. Hoppas jag känner mig bättre imorgon. Hej på er!

Ovido - Quiz & Flashcards