Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Gunilla - 29 februari 2012 08:15

Och jag är hemma och snorar fortfarande   Men det känns lite bättre idag så jag hoppas att jag är så pass pigg att jag kan gå på föreläsningen som är i Härnösand imorgon. Den handlar om ADHD och coachning. Började ta förebyggande medicin för bihålorna igår då jag kände av dem igen. Nu får det vända tycker jag!


Igår när jag satt här hemma och tittade ut så såg jag hur det droppade från taket och man blir lite gladare när man känner att våren är på gång. Har bett Johan skotta rent på uteplatsen så att vi kan sitta där ute och fika i helgen, om det blir fint väder.


Annars händer inte mycket nu, kollar lite tidningar om trädgård för att få inspiration om vad vi ska plantera på vår tomt. Stickar lite och gruvar mig för nästa uppgift på kursen. Man kunde tycka att jag skulle utnyttja tiden de här tre dagarna till att läsa kurslitteraturen men den inspirationen har minsann uteblivit! Jaja, får ta itu med det där till veckan. Det känns som om jag har lagt mig på en light-nivå studiemässigt och det är inte likt mig.


Men nu ska jag gå och brygga lite kaffe och ta mig en kopp. Ha en bra onsdag allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards