Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Gunilla - 1 februari 2012 19:30

Att kliva upp 4.20 på morgonen och sedan komma hem 22.00 på kvällen känns i kroppen idag. Sedan gjorde det väl inte saken bättre att jag sov dåligt inatt. Men jag har städat nedervåningen i huset nu ikväll och pysslat med tvätten. Så nu förtjänar jag lite vila tycker jag. Önskar att böckerna till kursen som jag ska läsa kommer snart så att jag kan börja läsa och påbörja första inlämningsuppgiften. Ska bli kul och spännande att få lära mig något nytt.


Idag har min mage känts bättre så jag hoppas det onda är på väg bort. Lite pyssligt är det att äta ute på restaurang när man har vissa begränsningar i maten. Men för det mesta går det bra och folk är tillmötesgående och ordnar mat som går bra för mig att äta.


Men nu gott folk blir det soffläge, tv-tittande och kanske lite stickning   

Ovido - Quiz & Flashcards