Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Gunilla - 10 februari 2012 12:52

Och med fredagen kommer helgen   Sitter hemma och jobbar idag och knåpar med budget och verksamhetsplanering. Känner att jag har en huvudvärk som är på stark frammarsch så jag har tagit en Ipren och hoppas på det bästa. Lunchen är intagen och det blev rester från igår, kinesisk korvgryta och ris. Till middag får det bli fläskfilé och potatisgratäng till familjen och jag får fixa lite klyftpotatis till mig.


Ingenting inplanerat i helgen förutom att vi ska fira svärmor på söndag. Ska försöka och plugga lite eftersom jag är borta två dagar till veckan. Första inlämningsuppgiften ska vara inlämnad senast den 18:e så det brinner lite i knutarna. Den handlar om att coacha fram sin egen förändring. Passar mig utmärkt känns det som! Kommer säkert att återkomma till detta framöver.


Men nu åter till jobb. Ha en bra fredag allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards