Alla inlägg den 24 april 2011

Av Gunilla - 24 april 2011 08:14

Påskafton har passerat och nu är det påskdagen. Hej vad det går undan den här helgen. I går var vi hos min bror med familj och firade påsk. Eftersom det var kanonväder så intog vi påsklunchen ute. Härligt!


Först skulle möblerna ut och torkas av för säsongen.

  


Sedan kunde vi duka upp alla godsaker.

.        


Här kommer en del bilder på mina nära och kära. Först min man Per och i bakgrunden min brorson Patrik eller Putte som vi kallar honom.

 

Min dotter Lina.

 

Min andra brorson Micke.

 

Min bror Håkan och bakom honom min son Johan.

 

Min svägerska Britt.

 

Och så jag själv.

 

Idag ska jag skjutsa min man till flyget. Han ska på kurs i Tyskland och blir borta tills på fredag. Johan har åkt på något "softairgun-krig" och Lina ska på fotbollsmatch och sedan grilla hos pojkvännens familj. Och jag, ja jag ska följa med till min svägerskas föräldrar och grilla idag. Hoppas ni andra har haft och har en trevlig påskhelg. Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards