Alla inlägg den 19 april 2011

Av Gunilla - 19 april 2011 17:01

Idag har varit den ondaste dagen på länge och då tänker jag på min nacke och axel   Jag måste försöka att kurera mig för jag vill inte ha så här ont någé mer, nu när det är påsk och allt. Jobbar bara i morgon och sedan är jag ledig tills tisdag nästa vecka. Skönt med lite ledighet!


Jag fick en fråga på bloggen om jag har märkt någon skillnad på vågen sedan jag började äta finncrisp. Eftersom jag började äta dem förra veckan så är det lite svårt att svara på ännu. I och för sig gick jag ju ner förra veckan men jag får vara uppmärksam och om jag märker att jag går upp eller står stilla så kanske det beror på finncrispen. Men jag hoppas att det ska gå bra för det är så otroligt gott att ha något i brödväg att mumsa på.


Frukost

Lättyoghurt med havrekli och finncrisp med smör och rökt skinka

Mellanmål

Lättyoghurt och rökt skinka

Lunch

Panerad fisk och sås, grönsaker

Mellanmål

Lättyoghurt

Middag

Nikkaluoktasoppa och finncrisp med smör

Ovido - Quiz & Flashcards