Alla inlägg den 14 april 2011

Av Gunilla - 14 april 2011 16:22

Idag så gick jag hem från jobbet och gud vad varmt det var. Härligt med solen som värmer och jag såg en del tussilago också   


Den här tiden på året är härlig då snön smälter, värmen kommer och man får hopp om sommaren. Nej, det är bara att konstatera att jag är ingen vintermänniska. Jag är en sommarmänniska och om jag kunde så skulle jag emigrera under vinterhalvåret. Är man en sommarmänniska så är kanske inte Norrland det mest ultimata stället att bo på   


Johan (sonen) kom just hem och talade om att han får fotsätta på det jobb som han praktiserat på i tre veckor nu. Jippi, kul att han äntligen fått jobb då han gått arbetslös en tid. Inte lätt för ungdomarna i dagens läge och få jobb.


Nu ska jag fortsätta och städa och stryka så att jag slipper det i helgen. Tjingeling på er!

Ovido - Quiz & Flashcards