Alla inlägg den 17 december 2011

Av Gunilla - 17 december 2011 09:36

Ja, så kan det vara ibland när man har tonårsbarn. Inväntade att Lina och hennes kompis skulle komma hem i natt, vilket dröjde väldans. Sedan får man ett sms klockan fyra där hon meddelar att hon sover hos pojkvännen i stan. Suck...


Så idag känns inte som en bra dag. Det gör det aldrig när man fått för lite sömn och så är det ofta för min del. Något som inte gör saken bättre är att jag har fått en så otrolig hjärtklappning under de senaste dagarna. Jag känner mig faktiskt inte stressad så jag vet inte vad det beror på...


Började i veckan att sticka på ett par vantar. Det är något som jag aldrig stickat förut så det känns extra spännande. Ena vanten är nu klar så när som på tummen. Jag förstår inte riktigt hur jag ska få till den så i värsta fall blir det tumlösa vantar.   


 


Ovido - Quiz & Flashcards