Alla inlägg den 5 december 2011

Av Gunilla - 5 december 2011 17:06

När jag har varit ensam i helgen så har jag passat på att sticka och sticka och sticka lite till.    Sockarna som var till en beställning blev klara och de levererade jag idag. Tänkte jag skulle ta en bild på dem så att jag kom ihåg hur de såg ut stickade i just det garnet och sedan resulterade det i att jag knäppte på alla sockar jag hade stickat. Inte alla då för en del är sålda och en del har jag gett bort men de som fanns kvar hemma i alla fall. Så här ser de ut.

                        


Några är i vuxenstorlek och några i barnstorlek. Nu håller jag på med ett par i lila i vuxenstorlek och sedan blir det nog ett par minisockar i bebisstorlek.


Min dotter ringde idag och sa: Mamma nu kommer du att bli arg. Jaha tänkte jag vad har hänt nu då? Då kläcker hon ur sig: Jag har tappat min Iphone i toaletten! Herregud jag tror jag blir galen. Varför måste man överhuvudtaget ha telefonen med sig in på toa. Tonåringar, man vill ju bara skrika rätt ut!   

Nu kära vänner ska jag gå och göra en lista över vad vi ska ha på julbordet. Återkommer och julefrid till alla!  

Ovido - Quiz & Flashcards