Alla inlägg den 10 december 2011

Av Gunilla - 10 december 2011 14:02

Idag har dagen, hittills, bestått av tvätt, strykning och städning. Har varit och inhandlat åksjuketabletter till Lina för hon ska ut på kryssning till Tallin. Senae ikväll ska Per och jag på julbord på Grankotten. Det var några år sedan jag var där men jag kom ihåg deras gigantiska efterrättsbord!


Lite förvånad idag över att all den snö som utlovades uteblev. Det var sagt att vi skulle få upp till 3 dm men det var mest regn som kom igår. Blött och översvämningar både här och där. Konstaterade att mina stövlar läcker in och också mina lågskor. Och nej, jag har inga gummistövlar men skulle nog behöva. Måste bli ett par rosa, tror jag.   Jag är ingen älskare av vintern men lite snö till jul vill jag i alla fall ha.


Men nu åter till strykningen och resten av det glamorösa livet. Ha en bra dag!



Ovido - Quiz & Flashcards