Alla inlägg den 8 december 2011

Av Gunilla - 8 december 2011 19:15

Inget bloggande igår för det var fullt upp. Direkt efter maten så åkte jag och hämtade upp Lina med pojkvän för de skulle till Birsta City. Där inhandlades ett par kängor till Lina och sedan gick jag på Pressbyrån och köpte två tidningar som jag tog med mig upp till Britt på sjukhuset. Stackar´n hon mådde inte bra efter operationen, bara kräktes. Men idag mådde hon bättre och det är ju bra. När jag kom hem hade jag förträngt att jag tömt ut en låda i nattduksbordet på sängen för att rensa. Hm, jag har en hel del gamla mobiler. Undrar vad man ska göra med dem?


Ikväll har jag skjutsat Johan till Södra Berget på julbord och även Per är på julbord. Dock hade han gångavstånd så han tog sig dit själv. Så nu sitter jag här tillsammans med Lina och Zeb och inväntar att hämta Johan senare ikväll. Ibland känns det som om man bara är chaufför. Imorgon är det äntligen fredag och på lördag ska Per och jag på julbord. Ska se om jag tar mig för och bakar lite i helgen. Om andan faller på liksom...  Ha en bra torsdagskväll allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards