Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Gunilla - 26 juli 2011 17:24

Ja då var semestern slut och man är tillbaka på jobbet. Det hinner bara gå en dag och så känns allt som vanligt igen. Vi har en hektisk tid nu, både på jobbet och hemma. På jobbet är det fullt upp x 100 och vi är bara två som jobbar. Men man kan bara göra det man hinner och mäktar med även om man ibland vill göra så mycket mer.


Hemma är det ju flyttkaos som råder. Det ska packas och slängas, tapeter och färg ska inhandlas och en massa telefonsamtal ska klaras av. Det gäller el och fjärrvärme, försäkringar ska kollas upp och en del sägas upp. Måste också ringa runt och kolla upp om flyttstädning och vad det kostar.


Vikten då? Ja inte går det bra inte. Men jag har bara mig själv att skylla eftersom jag har svårt att hålla mig till det tillåtna. Jag måste verkligen ta mig en funderare på hur jag ska hantera det här.


Det känns inte som att det blev något positivt inlägg det här men så är det ju ibland. Det är mycket som händer och ibland är det svårt att veta vad man ska göra av allt. Hoppas ni alla får en bra kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards