Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Gunilla - 19 juli 2011 07:46

Tisdag morgon och uppe med tuppen. Skjutsade Per till jobbet i morse och sedan var det liksom bara att stanna uppe. Svårt att somna om när man varit uppe och ute. Förresten har min nattsömn inte varit så god på sista tiden, trots semester. Beror nog på allt som varit med husköp och lägenhetsförsäljning.


Ställde mig på vågen i morse och hade gått ner 1,3 kg. Mycket vätska misstänker jag men det går i ala fall åt rätt håll   Några grönsaker slank ner igår och två finncrisp men hellre det än en massa onyttigt. Fortsätter vidare i dag och ska också försöka ta mig ut på en promenad. Blev ju inget av det igår eftersom det hällde ner hela dagen.


Eftermiddagen igår tillbringades med sonen för att leta tapeter till hans rum i huset. Jisses det kan ta knäcken på den friskaste vill jag tala om. Undra om man kan leja bort det arbetet på någon? Britt, vad säger du? Ställer du upp på "mission impossible", att få Johan att hitta några tapeter eller färg som han blir nöjd med?   


Nu ska jag återgå till packningen. Det är lite kaotiskt i sovrummet nu för jag håller på att tömma garderoberna så smått. Måste ju börja någon gång. Fastän jag har varit duktig och slängt en massa så blir det ändå många lådor och säckar. Jag förstår inte...


Idag skiner solen här i Sundsvall. Hur är det hos er andra? Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards