Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Gunilla - 22 juli 2011 08:41

Oops, glömde visst bort att rapportera morgonens vägning. Vågen visade på +4 hg sedan igår. Det kanske var därför som jag glömde bort att skriva om det i förra inlägget   Men 4 hg är 4 hg och inget mer än så. Jag kämpar på och hoppas att morgondagens vägning är minus.


Av Gunilla - 22 juli 2011 08:05

...eller vad det heter. Vet inte om jag håller med idag. Har huvudvärk och enda anledningen till att jag inte låg kvar i sängen i morse var att frysreparatören skulle komma. Nu ringde han och sa att det blir vid 11. Vilken dum tid! Men vad ska man göra? Vi vill ju få den förbannade frysen lagad någon gång. Jag hade tänkt att åka iväg och köpa tapeter till vårt nya sovrum i dag men vi får se om jag hinner. Hittade nämligen en tapet på rea igår som kanske skulle kunna bli fin. Vi får se...


Annars kommer nog dagen att innehålla städning, bakning och kanske lite packning. Just nu ser vårt sovrum ut som en lagerlokal eller något liknande   Kartonger och säckar om vartannat! Jag är duktig på att slänga saker men ändå är det så förbaskat mycket grejor man har. Upptäckte igår att jag har rätt så många fleecefiltar.


Nej nu blir det till att ta en huvudvärkstablett och rulla igång dagen. Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards