Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

Hallå igen

Av Gunilla - 30 maj 2011 18:16

Dåligt uppdaterad blogg, jag vet...Inspirationen har uteblivit och jag har mest känt mig trött och grinig. Med andra ord så ville jag bespara er alltför tråkiga och griniga inlägg. Måndag är ju vägdag och vågen visade på ytterligare plus. Har lyckats gå upp ytterligare två hekto från förra veckan.


Jag känner mig rådvill och vet inte riktigt vad jag ska hitta på för att komma på rätt spår igen. Känns som om jag har spårat ur. Har också funderat på om kolhydratbristen börjar ge sig till känna nu eftersom jag är så trött hela tiden. En annan sak som hänt är att jag tappar mer hår än förut. Vet inte om det har med dieten att göra men funderar gör man ju... Ni andra som äter så här, har ni råkat ut för något liknande? Dela gärna med er i sådana fall.


I fredags kom min son med detta paket

  

Det var en tidig morsdagspresent   Jag fick högtalare till den bärbara datorn så att jag kan poppa! Tack Johan!


I lördags när jag skulle gå och lägga mig så kände jag att det var något i min säng. Tände lampan och såg det här

  

Ett morsdagskort med några rader från min dotter och en lott. Hon skulle sova hos en kompis så hon hade lagt det där redan kvällen innan. Tack Lina!


Jag är så glad för mina barn. De är glädjen i mitt liv och kommer så alltid att vara   


Nu kära vänner ska jag påbörja något nytt stickprojekt. Tjingeling!

 
 
Mona

Mona

1 juni 2011 22:15

Trevliga barn du har. Jag fick också ett kort av min 10-åriga dotter, hon hade skrivit "Jag älskar dig" på 8 eller 9 olika språk, det tyckte jag var gulligt.
Angående hårkvalitet, så upplever jag att jag har aldrig haft så bra kvalitet på mitt hår och mina naglar som efter det att jag började med Dukan.
Tar förresten en multivitamintablett varje dag, har gjort sen start bara för att inte missa något nu när man äter så lite grönt och ingen frukt.

http://amonazondukan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla - 8 april 2012 11:17

Hjälp, vi har myror i vårt vardagsrum. Jag tycker inte om dessa små kryp och tycker att de kan hålla sig utomhus   Vi upptäckte det här i går kväll och nu måste vi åka och köpa något som tar bort de äckliga små krypen. En av våra katter, Doris, har p...

Av Gunilla - 6 april 2012 11:07

Långfredag idag och Per har gett sig iväg till Stockholm med sin bror som ska köpa en bil där. Lina är hos pojkvännen, Johan sover och här sitter jag. Har hunnit plugga lite och ska försöka börja skriva på inlämningsuppgift 3 nu under helgen. Sedan ä...

Av Gunilla - 4 april 2012 18:34

Tänk att det är skärtorsdag imorgon. Jag har inte påskpyntat något för jag vet inte vart påskpyntet är sedan vi flyttade. Får se om jag inhandlar något imorgon. Funderar lite över maten i påskhelgen och vi har bestämt stt skippa den traditionella pås...

Av Gunilla - 2 april 2012 13:44

Jaha, så var jag åter efter mitt besök hos optikern. Har hunnit läsa lite om ledarskap också men nu värker både ögon och huvud så jag tar en paus. Vad sa då optikern? Ja detta med mitt hängande ögonlock heter visst ptos och innebär nedsatt elasticite...

Av Gunilla - 2 april 2012 09:16

Så var det måndag igen och jag är ledig idag för att läsa och skriva uppgifter som är i den kurs jag nu läser. Hade funkat jättebra om det inte var för att jag har problem med mitt ena öga och har haft det nu under en veckas tid. Det är som tur det ö...

Ovido - Quiz & Flashcards