Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Gunilla - 4 maj 2011 14:00

Shit, vad kallt det var i Stockholm igår. Något bättre idag men fortfarande kallt. Jag trodde jag åkte till den varmare delen av landet men jag hade visst fel jag. Jag har avverkat en konferens och nu inväntar jag Sara som kommer med tåget från Sundsvall. Vi ska imorgon på nästa konferens på Hasseludden.


Hann med lite shopping igår och det blev en ny kofta. Gissa vilken färg? Japp, det blev en rosa. Bra med en varm kofta eftersom det var så kallt här. Det var alltså ett mycket motiverat och välbehövligt köp  Tror minsann jag ska ta mig en sväng idag också för att kolla vad jag kan hitta. Kanske något till Johan som fyller år snart. Tänk att min "lilla" (nästan 2 meter) son ska fylla 21. Tycker det var nyss som han var en liten bebis...


Hoppas ni alla har haft en bra dag hittills och får en lika bra eftermiddag och kväll. Nu ska jag gå och köpa en trisslott och hoppas att turen är med mig   

Ovido - Quiz & Flashcards