Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Gunilla - 2 maj 2011 19:01

Måndag och ny vecka med nya möjligheter   Vågen var inte på min sida i morse när jag vägde mig, endast 0,3 kg ner. Jag hade hoppats på att ta igen allt som jag gick upp efter påsk men icke sa nicke. Kändes lite surt men dagen blev bättre när min diabetessköterka ringde och sa att mina provsvar hade kommit. De brukar inte ringa utan man får ett brev hem i brevlådan som talar om provsvaren men hon sa att hon ville ringa för mina provsvar var så bra. JIPPI!   Värdet på "långsockret" hade gått från 5,6 till 4,8! Jag hamnade under 5!!!! Så jag väljer att fokusera på detta braiga idag och inte vad vågen visade imorse.


Imorgon bär det iväg på kurs till Stockholm. Det blir två olika kurser fram till fredag eftermiddag då jag åker hem igen. Det ska bli kul att träffa nya människor och umgås lite med kollegor.

Ovido - Quiz & Flashcards