Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Gunilla - 7 maj 2011 08:48

Åh, vad skönt att vara hemma igen. Borta bra men hemma bäst, som det sägs. Idag väntar först en promenad och sedan fotbollsmatch. Per åkte iväg tidigt imorse för att vara med på någon motorcykelavrostningsgrej i Ö-vik. Det känns som om vi den senaste tiden bara har mötts i dörren här hemma. En av oss är alltid på väg på något.


Innan jag åkte iväg på de här konferensdagarna så hade ju vågen börjat visa minus igen och jag tänkte att nu kommer det att bli plus igen. Jag har unnat mig både vin och efterrätt och inte motionerat något under de här dagarna. Men döm om min förvåning, när jag kliver på vågen nu imorse, och faktiskt har gått ner?! Ibland fungerar kroppen på ett konstigt sätt, eller hur?


Men nu ska jag ut i det fina vädret, vad ska ni göra idag?

Ovido - Quiz & Flashcards