Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

Test

Av Gunilla - 30 januari 2011 19:16

När jag sökte på Internet så hittade jag en sida där man kan göra ett test innan man påbörjar Dukan-dieten, www.dukandiet.co.uk


Man får svara på frågor och sedan får man en summering som talar om hur länge just jag ska befinna mig i Attackfasen och hur lång tid det kommer att ta innan jag når min målvikt. Lite konstigt känns det men vi får väl se om det stämmer :)


Enligt testet så ska jag befinna mig i Attackfasen i 7 dagar och min målvikt kommer att vara nådd den 6/7 2011! Vi får väl se...


Den här vågen vore väl något för mig?

 
 
Ingen bild

Britt

30 januari 2011 21:20

Hej Gunilla.
Ska bli spånnande att följa dig här. Nu är det din tur. Och jag hoppas att du hittat det du söker. Nått som jag försöker tänka på är att man har allt att vinna och inget att förlora. Så det är bara att försöka och försöka och försöka igen. Nån gång måste det väll bli rätt. Håller tummarna och tårna med lycka till,

Var rädd om dig / Britt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla - 8 april 2012 11:17

Hjälp, vi har myror i vårt vardagsrum. Jag tycker inte om dessa små kryp och tycker att de kan hålla sig utomhus   Vi upptäckte det här i går kväll och nu måste vi åka och köpa något som tar bort de äckliga små krypen. En av våra katter, Doris, har p...

Av Gunilla - 6 april 2012 11:07

Långfredag idag och Per har gett sig iväg till Stockholm med sin bror som ska köpa en bil där. Lina är hos pojkvännen, Johan sover och här sitter jag. Har hunnit plugga lite och ska försöka börja skriva på inlämningsuppgift 3 nu under helgen. Sedan ä...

Av Gunilla - 4 april 2012 18:34

Tänk att det är skärtorsdag imorgon. Jag har inte påskpyntat något för jag vet inte vart påskpyntet är sedan vi flyttade. Får se om jag inhandlar något imorgon. Funderar lite över maten i påskhelgen och vi har bestämt stt skippa den traditionella pås...

Av Gunilla - 2 april 2012 13:44

Jaha, så var jag åter efter mitt besök hos optikern. Har hunnit läsa lite om ledarskap också men nu värker både ögon och huvud så jag tar en paus. Vad sa då optikern? Ja detta med mitt hängande ögonlock heter visst ptos och innebär nedsatt elasticite...

Av Gunilla - 2 april 2012 09:16

Så var det måndag igen och jag är ledig idag för att läsa och skriva uppgifter som är i den kurs jag nu läser. Hade funkat jättebra om det inte var för att jag har problem med mitt ena öga och har haft det nu under en veckas tid. Det är som tur det ö...

Ovido - Quiz & Flashcards