Alla inlägg den 8 april 2012

Av Gunilla - 8 april 2012 11:17

Hjälp, vi har myror i vårt vardagsrum. Jag tycker inte om dessa små kryp och tycker att de kan hålla sig utomhus   Vi upptäckte det här i går kväll och nu måste vi åka och köpa något som tar bort de äckliga små krypen. En av våra katter, Doris, har precis upptäckt dem och sitter och glor på dem när de kryper omkring. Hon kunde väl göra någon nytta och ta kål på dem, tycker jag. Nu har visst Zigge också upptäckt dem.

 


I går var Kerstin, Ida och lille De Niro här och grillade med oss. Jättetrevligt var det och vad den lilla vovven växer. Zigge och De Niro bekantade sig lite med varandra men de höll sig lite på avstånd. Oj, vad våran katt såg stor ut bredvid den lilla valpen.

 

Woow, vilka blåa ögon han fick!   


Har suttit med min tredje inlämningsuppgift men har inte kommit så långt. I morgon måste jag se till att den blir klar annars går inte min planering ihop. Det är kul att läsa men svårt att kombinera med ett heltidsjobb. Men jag vill så gärna få det att fungera så jag får bita ihop.


Idag ska vi grilla med Britt och Håkan. Det blir mycket grllning nu men inte mig emot. Det är ju hur gott som helst! Det är gott med enbart grillad korv men det skulle inte dottern hålla med om   För hennes del är det kött som gäller och visst är det gott. Nu åter till studierna och ha en bra påskdag allihopa! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards