Alla inlägg den 6 april 2012

Av Gunilla - 6 april 2012 11:07

Långfredag idag och Per har gett sig iväg till Stockholm med sin bror som ska köpa en bil där. Lina är hos pojkvännen, Johan sover och här sitter jag. Har hunnit plugga lite och ska försöka börja skriva på inlämningsuppgift 3 nu under helgen. Sedan är det "bara" hemtentan kvar och sedan är kursen slut. Hemtentan är ganska mastig och eftersom jag är så otroligt trött när jag kommer hem om dagarna så får jag försöka sitta med den på dagtid under helgerna som kommer nu.


Ska hinna med lite städning under dagen också och försöka ta mig ut i solskenet. Mina två kissar ligger just nu på golvet i vardagsrummet och lapar sol.


Vad gör ni andra så här i påsktider?

 

                                   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards