Alla inlägg den 4 april 2012

Av Gunilla - 4 april 2012 18:34

Tänk att det är skärtorsdag imorgon. Jag har inte påskpyntat något för jag vet inte vart påskpyntet är sedan vi flyttade. Får se om jag inhandlar något imorgon. Funderar lite över maten i påskhelgen och vi har bestämt stt skippa den traditionella påskmaten och istället äta något som alla tycker om. Då blir det nog grillat kan jag gissa   


Imorgon har vi två timmars arbetsförkortning och sedan har jag lite flex kvar så jag får se om jag kan gå vid lunch. Vi har lite hektiska tider nu så det återstår att se. Imorgon har jag också första gången på bassängträningen. Har, genom företagshälsovården, fått komma med på detta som kommer att pågå två gånger i veckan i fem veckor. Hoppas att min axel kommer att må lite bättre.


Igår var jag in och beställde två par nya glasögon. Ett par som jag ska ha typ jämt och ett par terminalglasögon. Längtar tills de kommer och jag får börja använda dem. Men nu gott folk ska jag kolla lite på TV, kanske spela lite Wordfued och ta några varv på stickningen. Hej på er!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards