Alla inlägg den 6 september 2011

Av Gunilla - 6 september 2011 17:09

Ingen dum idé att gå i ide som björnarna, i alla fall känns det som att det skulle funka utmärkt nu. Min hals gör ont och min röst är nästan borta. Det kanske resten av familjen tycker är skönt. Men jag samlade mina sista röstresurser när jag kom hem och skällde på sonen. Fulla bänken med disk när man kommer hem och han har varit hemma hela dagen. Lite mer finns att önska av en 21-åring tycker jag. Men han kanske inte vet hur man gör när man diskar eller så behöver han kolla sin syn. Usch vad less jag blir   


Sedan har vi dottern som tycker att hon ska få köpa en Iphone fastän att hon inte har pengar till den. Undrar vem som då ska betala den? Skulle ha köpt den där boken om hur man överlever som tonårsförälder...


Till råga på allt så hade jag gått upp 4 hg imorse fastän att jag skötte mig hela dagen igår. Nej det här har inte varit någon bra dag och jag känner mig gnällig och grinig. Men för att muntra upp tillvaron så ska jag prova ett nytt mönster. Jag ska virka små bebis converse. Såna här:

   Jag har en hel del som jag känner som ska få bebisar så det blir ju toppen!

Ovido - Quiz & Flashcards